Naszabu adatlap

Mi is az az Adatlap?


Az adatlap arra szolgál, hogy megadjon egy viszonylag pontos leírást a karakteredről. Az adatlap három részre tagolódik (lapokra). Az 1. lap fogja a legnagyobb részt ki venni a játékból. Ezen a lapon fogod számolni az életerődet, a bonuszaid. Itt fogod látni a mágiáidat. Itt látod a szinted, a tp-det (tapasztalat pont). A fegyvereid, eszközeid és ide tudsz jegyzetelni. A 2.lapon tudod megadni majd a pontos kinézeted, vallásod/hited. A 3. lapon fogod látni a kis kedvenced és a fegyverhordozód.

Adatlap kitöltése

1. lap

Az első lépés, hogy: fogd az első lapot és dobjuk ki a jellemeid (A jellemed fogja megadni szellemi és fizikai képességeid.). Fogj egy hatos kockát és dobj. Majd válaszd ki, hogy melyik jellemedhez kerüljön. (A jellemeid később fejleszthetők lesznek)

Jellemek fogalmai

  1. Állatismeret: Ez fog arra szolgálni, hogy felismerd a nyomokat, az állatokat. Tipp: Ezzel próbálj meg nyomozni.
  2. Állóképesség. Ez felel a mérgek elleni védekezésre, hideg-meleg túlélésére.
  3. Az erő felel a karaktered kondíciójáért. Az erőnléti feladatoknál fogjuk használni.
  4. A kézügyességgel fogsz tudni jól lopni, illetve kardot forgatni. Ez felel a kezed akrobatikusságáért.
  5. Az akrobatikussággal fogsz majd jól kikerülni, kivédeni dolgokat.
  6. A karizmával fogod meggyőzni az embereket.
  7. A figyelmesség olyankor lesz hasznos, ha csapdát kell észrevenni vagy ilyesmik. (Ha szeretnél körülnézni, akkor jelezd a mesélő felé, mert ha nem, lehet hogy halálos csapdába futsz!)

Szint, Faj, Kaszt

Kezdjük a legegyszerűbbel. A szinteddel. Tehát a szinted 1. A szintlépések itt láthatók: Szintlépések
A fajok és a kasztok változtatni fognak a jellemeiden. Ezért jól válassz! Ha kiválasztottad, akkor írd be a helyükre és add hozzá a jellemeidhez a kapott vagy elvesztett pontokat. A fajokat és a kasztokat pedig itt találod: Fajok, Kasztok

Maximális életerő, Jelenlegi életerő, Páncél adta plusz

Kezdjük a maximális életerővel. Ez lesz az, ami megszabja, hogy mennyire tudjuk maximálisan felgyógyítani magunkat. Ez alapból 30. (Majd később fejleszthető) Ezután jön a jelenlegi életerő. Ez alapból maximumon van, de ha megsebesülsz, akkor ez lemegy és majd játék közben tudod majd magad gyógyítani.(Majd folyamatosan át kell írnod) A páncél adta plusz az egy összegző kocka, oda majd az összeszedett páncélokból, kis kedvencekből nyert védelmet fogod látni. A sebzésekből kell majd kivonni. Ez jelenleg ugye, 0.
Ha lemegy a jelenlegi életerőd 0 alá, akkor meghaltál, ami annyit tesz, hogy elveszíted a szinted, a tp-d, a eszközeid, mágiáid, fegyvereid, kisállatod, fegyverhordozód.

Név, Tapasztalati Pontok, Nem

A neveddel kezdjük. Találj ki valami kreatív ütős nevet, ami jól hangzik. Pl.: Nümard (Lehet kitalált.Az imént feltüntetett név általam védett. TILOS másolni). A tapasztalati pontok négyzetbe írj 0-t. Tp.-t majd harcokkal fogsz szerezni. A nem pedig: NŐ/FÉRFI

Fegyverek, Eszközök, Megtanult mágiák, Jegyzet

Ezeket mind hagyd üresen, ezek majd a játékmenet alatt fel fognak telni.
De azért elmagyarázom, hogy mi micsoda. A fegyverekhez fogod írni a megszerzett fegyvereket, amik használatban vannak. A karakterednek két keze van, emiatt vagy kettő egykezes (EK.), vagy egy kétkezes (KK.) fegyvere lehet. Az eszközökhöz fognak menni a bájitalok, medálok, extra eszközök. Fontos medálokból csak 3 lehet nálad! A megtanult mágiákhoz kell írnod majd a mágiákat és hozzá a varázsigéjüket. A jegyzet rész fog arra a célra szolgálni, hogy a feladványoknál, ha nincs kéznél papír, akkor tudjál hova írni.
Itt megtalálhatod a fegyvereket, eszközöket, ellenfeleket: Fegyverek, Ezközök

2. lap

Ez a lap fogja a külsődet és a belsődet alakítani.

Rendben, amit eddig tudsz, azt másold át a 2.lapra. Ezekután a valós kor következik. Hány éves a karaktered? Utána a látszólagos kornál meg tudod adni, hogy mennyinek tűnjél. A vallást majd a lejebb linkelt Excel táblázatból választhatod ki. A jellemet is majd megtalálod ott. (Ez olyan lelki jellemed, hogyha erre célzok, pluszba kiírom.) Ez nem fog sok vizet zavarni a játék folyamán. Ezután jön a megbízhatóság: mennyire felelősségteljes és megbízható a karaktered. Ez lehet nagyon kicsit, elégé, ... stb. A bátorság arra jó, hogy megadd a félelem faktorát a karakterednek. Szintúgy, mint az előbb. A bőrszín legyen viszont reális, max. zöld, szemszínnél tiéd az egész színskála. A hajszínnél szintúgy. A magasságod cm-ben add meg. A kedvenc helyed sem befolyásol semmit, csak válassz valamit a térképről, ami megtetszett. (később módosíthatod). A karakter indításához az akkor érvényes dátumot írd.
Az előélet viszont módosítani fog valamit a jellemeden. Ide, az alkasztokra való hivatkozással tudsz majd plusz jellemnövelést elérni.
Az Alkasztok:

  1. Állat ismeret: Nyomszakértő, solymász
  2. Állóképesség: Kuruzsló, Vegyész
  3. Erő: Harcos, Hadvezér
  4. Kézügyesség: Tolvaj, Zsebmetsző
  5. Akrobatikusság: Vívó edző, Udvaribolond
  6. Karizma: Vallató, Politikus
  7. Figyelmesség: Csapdász, Bérgyilkos

Ezek közül mindegyik csak egyet ad a megadott jellemhez!

3. lap

Ezen a lapon fogod látni a fegyverhordozókat és a kis állatokat. Ezt hagyd üresen! Majd játék közben elmagyarázza a mesélő, ha olyan helyzetbe jutsz.

Az adatlap itt tölthető le: Adatlap

Vissza a főmenübe.