Naszabu adatlap
Mi is az az Adatlap?
Az adatlap arra szolgál, hogy megadjon egy viszonylag pontos leírást a karakteredről. Az adatlap három részre tagolódik (lapokra). Az 1. lap fogja a legnagyobb részt ki venni a játékból. Ezen a lapon fogod számolni az életerődet, a bonuszaid. Itt fogod látni a mágiáidat. Itt látod a szinted, a tp-det (tapasztalat pont). A fegyvereid, eszközeid és ide tudsz jegyzetelni. A 2.lapon tudod megadni majd a pontos kinézeted, vallásod/hited. A 3. lapon fogod látni a kis kedvenced és a fegyverhordozód.
Adatlap kitöltése
1. lap
Az első lépés, hogy: fogd az első lapot és dobjuk ki a jellemeid (A jellemed fogja megadni szellemi és fizikai képességeid.).
Fogj egy hatos kockát és dobj. Majd válaszd ki, hogy melyik jellemedhez kerüljön. (A jellemeid később fejleszthetők lesznek)
Jellemek fogalmai
- Állatismeret: Ez fog arra szolgálni, hogy felismerd a nyomokat, az állatokat. Tipp: Ezzel próbálj meg nyomozni.
- Állóképesség. Ez felel a mérgek elleni védekezésre, hideg-meleg túlélésére.
- Az erő felel a karaktered kondíciójáért. Az erőnléti feladatoknál fogjuk használni.
- A kézügyességgel fogsz tudni jól lopni, illetve kardot forgatni. Ez felel a kezed akrobatikusságáért.
- Az akrobatikussággal fogsz majd jól kikerülni, kivédeni dolgokat.
- A karizmával fogod meggyőzni az embereket.
- A figyelmesség olyankor lesz hasznos, ha csapdát kell észrevenni vagy ilyesmik. (Ha szeretnél körülnézni, akkor jelezd a mesélő felé, mert ha nem, lehet hogy halálos csapdába futsz!)
Szint, Faj, Kaszt
Kezdjük a legegyszerűbbel. A szinteddel. Tehát a szinted 1. A szintlépések itt láthatók:
Szintlépések
A fajok és a kasztok változtatni fognak a jellemeiden. Ezért jól válassz! Ha kiválasztottad, akkor írd be a helyükre és add hozzá a jellemeidhez a kapott vagy elvesztett pontokat. A fajokat és a kasztokat pedig itt találod:
Fajok, Kasztok
Maximális életerő, Jelenlegi életerő, Páncél adta plusz
Kezdjük a maximális életerővel. Ez lesz az, ami megszabja, hogy mennyire tudjuk maximálisan felgyógyítani magunkat. Ez alapból 30. (Majd később fejleszthető) Ezután jön a jelenlegi életerő. Ez alapból maximumon van, de ha megsebesülsz, akkor ez lemegy és majd játék közben tudod majd magad gyógyítani.(Majd folyamatosan át kell írnod) A páncél adta plusz az egy összegző kocka, oda majd az összeszedett páncélokból, kis kedvencekből nyert védelmet fogod látni. A sebzésekből kell majd kivonni. Ez jelenleg ugye, 0.
Ha lemegy a jelenlegi életerőd 0 alá, akkor meghaltál, ami annyit tesz, hogy elveszíted a szinted, a tp-d, a eszközeid, mágiáid, fegyvereid, kisállatod, fegyverhordozód.
Név, Tapasztalati Pontok, Nem
A neveddel kezdjük. Találj ki valami kreatív ütős nevet, ami jól hangzik. Pl.: Nümard (Lehet kitalált.Az imént feltüntetett név általam védett. TILOS másolni). A tapasztalati pontok négyzetbe írj 0-t. Tp.-t majd harcokkal fogsz szerezni. A nem pedig: NŐ/FÉRFI
Fegyverek, Eszközök, Megtanult mágiák, Jegyzet
Ezeket mind hagyd üresen, ezek majd a játékmenet alatt fel fognak telni.
De azért elmagyarázom, hogy mi micsoda. A fegyverekhez fogod írni a megszerzett fegyvereket, amik használatban vannak. A karakterednek két keze van, emiatt vagy kettő egykezes (EK.), vagy egy kétkezes (KK.) fegyvere lehet. Az eszközökhöz fognak menni a bájitalok, medálok, extra eszközök. Fontos medálokból csak 3 lehet nálad! A megtanult mágiákhoz kell írnod majd a mágiákat és hozzá a varázsigéjüket. A jegyzet rész fog arra a célra szolgálni, hogy a feladványoknál, ha nincs kéznél papír, akkor tudjál hova írni.
Itt megtalálhatod a fegyvereket, eszközöket, ellenfeleket:
Fegyverek, Ezközök
2. lap
Ez a lap fogja a külsődet és a belsődet alakítani.Rendben, amit eddig tudsz, azt másold át a 2.lapra. Ezekután a valós kor következik. Hány éves a karaktered?
Utána a látszólagos kornál meg tudod adni, hogy mennyinek tűnjél. A vallást majd a lejebb linkelt Excel táblázatból választhatod ki. A jellemet is majd megtalálod ott. (Ez olyan lelki jellemed, hogyha erre célzok, pluszba kiírom.) Ez nem fog sok vizet zavarni a játék folyamán. Ezután jön a megbízhatóság: mennyire felelősségteljes és megbízható a karaktered. Ez lehet nagyon kicsit, elégé, ... stb. A bátorság arra jó, hogy megadd a félelem faktorát a karakterednek. Szintúgy, mint az előbb. A bőrszín legyen viszont reális, max. zöld, szemszínnél tiéd az egész színskála. A hajszínnél szintúgy. A magasságod cm-ben add meg. A kedvenc helyed sem befolyásol semmit, csak válassz valamit a térképről, ami megtetszett. (később módosíthatod). A karakter indításához az akkor érvényes dátumot írd.
Az előélet viszont módosítani fog valamit a jellemeden. Ide, az alkasztokra való hivatkozással tudsz majd plusz jellemnövelést elérni.
Az Alkasztok:
- Állat ismeret: Nyomszakértő, solymász
- Állóképesség: Kuruzsló, Vegyész
- Erő: Harcos, Hadvezér
- Kézügyesség: Tolvaj, Zsebmetsző
- Akrobatikusság: Vívó edző, Udvaribolond
- Karizma: Vallató, Politikus
- Figyelmesség: Csapdász, Bérgyilkos
Ezek közül mindegyik csak egyet ad a megadott jellemhez!
3. lap
Ezen a lapon fogod látni a fegyverhordozókat és a kis állatokat. Ezt hagyd üresen! Majd játék közben elmagyarázza a mesélő, ha olyan helyzetbe jutsz.
Az adatlap itt tölthető le:
Adatlap
Vissza a főmenübe.